Thursday, June 9, 2011

::HALF 0F THE YEAR::

wahh..lame tak p0st kat cni..sangat sibuk dgn macam2..ditambah pula sekarang ni da ada bl0g utk irfan, s0 yg tu pun nk kena update jugak..hehe..uhuh..skrg da bulan jun..da stgh tahun rupanya..da mcm2 berlaku 2 3 minggu ni..PIL pindah umah, irfan dgn kisah baby sitternya, aku dgn kisah nak memulakan hidup sebagai isteri mithali sepenuhnya n macam2 lg la..plg besar, aku da jual encik biru kesayanganku pada 31 Mei 2011 ri tuh..s0b s0b..sedih w00..masa nk tinggalkan beliau, siap cium ag..haha..banyak jasa beliau kat aku..beliau la yg pertama..dr zaman mula keje, bujang, da kawen, da ade anak..utara selatan timur barat beliau da bawak aku..sayang sangat..tapi masa da time untuk satu revolusi..wlupun keadaan kewangan skrg ni takde la mantap sgt tp keperluan mengatasi segalanya..lgpun sementara ada 0rg nak amik beliau dgn harga tinggi, biarlah aku lepaskan aje..balance kat bank ade 33127 ag..0rg tu lak nk beli 33k..ok what..aku kuar 127 je la..klu ikut market skrg beliau tuh 30k jek..huhu..pengganti beliau? pastinya idaman hati versi terbaru..hehe..insyaAllah dis m0nday dapat la jumpa cinta hati baru itu..sementara tu aku duk tunggang ikan silver papa..hehe..nk kata tak saba tunggu cinta hati baru, erm..ade la sket..tp tatau la nape cam x berapa excited..ntah la..mgkn sbb bkn aku yg menguruskannya tp laki aku..huhu..0k lah..nnt cinta hati baru sudah di depan mata i st0ry m0ry ag..hehe..

0 comments:

Post a Comment

 

::LuRv3Ly::Pr3ci0u5::m0m3nT::. Design By: SkinCorner