Sunday, August 23, 2009

1st dAy Fa5tiNg...

hah...1st day pose camne? hehe...1st day pose aku ok je...wlupun x mamam manyak2 mlm sebelumnya namun aku tak penat pun...mungkin sebab cuaca tak panas...mendung je ri tu...nak tau aku merayau mana 1st day pose tuh? aku pi Sogo dengan YaYanG cari barang hantaran...hehehe...dis time went out shopping memang berbaloi coz we spent almost 1k dat day buying our things...YaYanG beli handbag utk hantaran aku nanti...brand ape? YaYanG...mesti la nak Bonia...kaler itam merah...nmpk eksklusif katanya...haha...ye lah...pape je la Yang...harga pun eksklusif la...abih uit YaYanG...tapi ie x kisah so ok la kan...hehe...gamba? ala...x surprise la tunjuk skang...hihihi...YaYang sempat gak beli hadiah handbag utk mama ie...aku li jugak handbag jln2 utk aku satu...sama kaler n brand dgn handbag mama YaYanG...Polo...sale ma...sape nak lepaskan peluang keperakan ini...uhuhu...tapi YaYanG main tipu...handbag mama tu price before less RM399 kalau tak silap...price after less RM79.90...ie suh aku tanggalkan tag yang RM79.90 tu, tinggalkan yang RM399 tu je...then bagi kat mama ie...konon2 bagi hadiah mahal la...padahal...huh...mama pun terharu la YaYanG li kan ie handbag mahal...huahuahua...sape punya YaYanG la ni...itu baru part YaYanG...then part aku plak, aku belikan barang hantaran utk YaYanG gak ri tu...wallet n belt Bonia...boleh tahan jgk harganya...nasib baik la utk org tersayang...kalau abis sume gaji pun xpe...cewah...bersajak...haha...lepas settle beli brg2 hantaran lam Sogo, kitorang gi Alinas kat depan Sogo tuh...saje nak cari idea kaler ape utk sanding belah aku nnt...sudahnya tatau jugak kaler ape...tapi aku sempat gak sambar sejadah satu kat c2 utk hantaran YaYanG nnt...hehe...

balik dari shoppim, singgah umah lan kat bukit cheras...nak wat no plat aku...sama dgn kete YaYanG...tp kat umah lan wat no plat depan jew...no plat blkg gi wat kat semenyih sbb nak papan lebar...lps siap no plat aku dgn YaYanG gi pasar ramadhan kat semenyih...humang aih...ramai giler umat manusia...rimas aku...risau pun ade...ramai2 tu mane la nak tau ade yg mempunyai simptom2 H1N1 kew...huhu...aku dgn YayanG beli roti john, puding caramel n murtabak jew...pastu terus chow...da lambat beb...da nak berbuka...aku nak tuang minyak ag, nak lik ag...lps je anta YayanG lik aku pun cargas la pi isi minyak n balik umah...ngam ngam sampai umah da nak waktu berbuka...hehe...nuna masak ayam goreng berempah, sambal tauhu n sup seafood...nyamnyam...lepas mamam aku dgn nuna bersiap nak gi terawih...terawih kami yg pertama ni kitorang gi wat kat surau fasa 4...ramai giler owg...aku dgn nuna dpt tempat kat luar...huhuhu...takpe la...nak wat 8 je pun...tehehe...selesai terawih kitorang terus lik umah dan berlepak2 dgn penuh jayanya...sekian laporan hari pertama pose...hehehe...

0 comments:

Post a Comment

 

::LuRv3Ly::Pr3ci0u5::m0m3nT::. Design By: SkinCorner