Friday, August 7, 2009

s0n0t??

ari ni result ptm kuar...giler suspen la SPA neyh...daripada pukul 9 aku check smpai la pukul 4 lbh aku duk try nak check, x kuar2 gak lg resultnye...last skali kul 5 baru kuar...tu pun nak masuk tu Ya Allah......berpuluh kali try...server busy sbb ramai sgt serbu nak check result k0t...last2 da blk umah baru dpt masuk...nak kena melalui lappy kesayanganku jua rupanya...huhu...result?? tehehe...resultnya berbunyi begini; "Anda Telah dikategorikan sebagai calon simpanan dalam masa 1 tahun" ...uhuhu...alhamdulillah...harap2 ade la rezeki aku nak masuk gomen ni...mana la tau rezeki nak kawen kan...amin...huhu...

tadi lps maghrib anta lini ke komuter serdang bersama horsemate2 ku...lepas tu aku bawak horsemate2 ku nan berdua tu ikut pi servis kete kat bangi...nasib baik jap je...cian kat kanak2 riang ria berdua ni lapo...pastu kitorg gi mam kat d'limau nipis...mesti la minum air d'limau nipis special...kekeke...bersama YaYanG c0m0t yg dtg tak lama kemudian...lepas makan, horsemate2 ku terus diarahkan masuk ke kereta...makanya mereka pun patuh kepada arahan dan masuk ke dlm kereta bersama perut yg penuh...mantuk la citenye da kenyam2 tu...tehehe...aku? buat mesyuarat jap dgn YaYanG kat luar kete...jap apew...lame jugak la kitorg bermesyuarat dgn berdiri secara statik di hadapan kedai makan...kehkehkeh...smpai tertido2 horsemate ku yg di dlm kereta tu...pastu aku ubah lokasi mesyuarat...kat kete YaYanG pula...selepas segala urusan seri paduka baginda habis diperbincangkan, maka aku pun pergi ke kereta dan memandu pulang horsemate2 ku yg kelihatan buhsan tahap kucing kelaparan...huhu...sowi ye horsemate2 ku yg kepam...hewhewhew...

1 comments:

rosealley said...

kucing kekenyangan la lilo;p

Post a Comment

 

::LuRv3Ly::Pr3ci0u5::m0m3nT::. Design By: SkinCorner