Monday, August 10, 2009

JaLaN² bErSaMa YaYanG m0m0t 080809

sabtu lepas jalan2 dengan YaYanG sehari suntuk...kuar kul 11.30am, amik YaYanG kat umah then terus shOOt pi dataran putrajaya...pi jumpa buyer sOny handycam kesayanganku...akhirnya handycam tersebut berjaya dijual pada harga 1k...separuh dari harga aku beli...takpe la...ade la jugak kan dari takde lgsg...uhuhu...yg beli tu bos ppd Kuala Langat...so sesape cikgu kat sana nak mintak tuka kew b0leh la jumpa dgn tuan haji ni...hehe...senang sgt berurusan dgn tuan haji ni...tak banyak s0ngeh lgsg...alhamdulillah...ok...bis cite pasal handycam...

selesai urusan di dataran putrajaya, aku ajak YaYanG pi Fl0ria...setelah penat buat muka kesian akhirnya YaYanG berasa simpati lalu bawak jugak la aku pi fl0ria walaupun dia malas snarnye...tehehe...aku kan 0wg tersayang ie, ie kena la layan je...hiks!



tgh pilih tudung yuna...hehe...13 hengget selai...dua lai 25 hengget...tapi bila lik umah aku tunjuk kat nuna, nuna lagi hebat...shOpping tudung sama jenis kat pasar malam bangi for Only 10 hengget selai...argghhh!!! hampeh...huh...


muka puas hati lepas dapat beli barang yang pertama...2 helai tudung yuna kaler pink n turqoise...hehehe...


fOuntain...ade plak Owg interframe...uhuhu...


A for AUL...mOmOt...


nO idea what is this but...Of cOurse la flOra kan...eheheh...


cOlOrful birds made frOm flOwers...beautiful...


haa...kenal tak sape yg duk kat tengah2 tuh? tu ler fauziah nawi...tengah nyanyi2 dengan sape ntah tuh...sedap jugak diOrang berkOir kat c2...ehehe...tapi xde la nak pi mintak sign autOgraph ke ape...len la kalau amy mastura yg tgh nyanyi tu...kOmpOm den peluk cium...hehehe...


nice view...


bertambah tambah nice view tu dengan kehadiran aku...ahaha...


gambar last befOre cabut pi midvalley...YaYanG da malas nak pusing2 ag da...ie tak suka panas2...huhuhu...


next destinatiOn was midvalley...we went for wedding exhibitiOn there...dis time punya wedding exhibitiOn banyak bOOth kad kawen n phOtOgrapher...awal2 kat pintu masuk ag da ade satu bOOth kad kawen yg menawarkan harga yg agak menarik...lantas YaYanG pun tertarik la lalu membuat tempahan dengan sepantas kilat...tu kitOrang tak masuk dlm ag tu...YaYanG la, ie cakap bOOking je...x yah nak pikir2 da...masuk je dalam........amik kO...lagi banyak yg cantik2...smpai last skali bOOking gak yg lain...yg first td tu ingat nak cancel jew...nasib baik 50 hengget jew bOOking...huhu...yg 2nd bOOking ni aku bOOking v-bOx skali...kad kawen 1000, v-bOx pun 1000...harga memang murah giler...x nyesal la kOt...hehe...
settle je bOOking kad kawen, kitOrang gi metrOjaya...gi beli perfume utk hantaran...tehehe...aku punya n YaYanG punya la...dis time aku tuka perfume ag...x penah setia dengan satu perfume...eheh...tak salah mencuba...kan? heh...aku ikut YaYanG...memandangkan ie nak pakai Amani sO aku pun amik Amani gak la...setelah selesai urusan bargain2 free gift, kitOrang tinggalkan perfume2 tersebut bersama gadis perfume di kaunter utk urusan packaging...sementara tu kitOrang gi layan cite G.I. JOe...YaYanG la try2 bOOking tiket thru Easy Access 3 hOurs b4 shOw, dapat pula...ape lagi...memOvie la kitOrang...best wOO cite tuh...full Of actiOn...dis time YaYanG tak titO...eheh...abis je menOntOn adegan penuh aksi G.I.JOe, kitOrang pi metrOjaya lik amik perfume kitOrang yg telah dimantapkan bersama beberapa free gift...then pi rayau2 cari shirt YayanG utk hantaran tapi xde pula yg ie berkenan...akhirnya kitOrang pergi cari item bernilai 20 hengget utk settlekan vOucher yg aku dapat dulu...expired date 09 August sO kena guna ri ni jugak la...and guess what item did i bOught using that vOucher??? hehehe....bOxer utk YaYanG...kahkahkah...bOxer pertama yg aku beli seumur hidup aku, dan yg pertama juga buat beliau...hahah...adeh...
bis je jalan2 kat midval, kitOrang nak gi mam nasi ayam telO tapi kedai da nak tutup pula...sO, kitOrang gi mamam ayam gOlek...bagai nak rak nak menghabiskan seekOr ayam gOlek berdua...da nak tergOlek2 da kitOrang ni kekenyangan...Ops...lupe pula nak amik gamba ayam gOlek yg diiktiraf sebagai 5-star itu...tehehe...
abis mamam.....ape lagik...balik ler...penat + mantuk = tdO....zzZzzZZ...

1 comments:

ZaNNa said...

takotnyer sy bace edisi jalan2 kamoo berdua neh???hahhaha...

Post a Comment

 

::LuRv3Ly::Pr3ci0u5::m0m3nT::. Design By: SkinCorner