Sunday, August 23, 2009

2nd dAy Fa5tiNg...

2nd day fasting, pun sibuk gak beraktiviti dengan YaYanG...dis time pegi Nilai 3 pula cari brg2 kawen jugak...kitorang pi satu kedai je iaitu ThankQ...gile besar kedai ni skrg...mcm2 ada...huhuhu...masuk dlm tu mmg la rambang mata...tatau nak amik kaler ape, pattern camne...adoyai...da pusing2 seround dua tgk paper bag n kotak hantaran, akhirnya aku n YaYanG decide nak beli brg kotak hantaran je dulu kali ni...bajet tak banyak since semalam da abis shoppim kat sogo...huhuhu...aku je la yg beli barang hantaran ri ni coz YaYanG nak serahkan sume keje ni pada mama ie jew...so aku pun memborong la kotak hantaran yg berupa ala2 kotak2 rotan yg nice n lain dr lain...i like...YaYanG pun like...hehe...aku amik 6 kotak besar berharga RM14.90 each n 2 kotak kecik berharga RM9.90 each...itu je la kotak hantaran cantik2 yg paling murah...yg cantik2 yg lain sume di luar kemampuan...uhuhu...itu pun amik 8 jew...lg 3 hantaran rasanya x perlu kotak kot sbb brg2 nye besar...pastu kitorang round2 ag memikirkan nak hias camne kotak tu...aku berkenan betul tgk contoh hantaran kat bawah ni...

but then pusing2 ag, we both saw below punya contoh hantaran...quite nice...bakul ni dibalut sepenuhnya so x nmpk kaler bakul tu...ok jgk idea ni coz aku snarnya nak wat hantaran putih pink tapi kotak hantaran pula kaler krim...so idea balut2 ni leh pakai la...tapi tak nampak da la keunikan kotak hantaran aku tu...ah, peduli lah kan...janji nmpk cantik...

so aku pun suh la promoter kat ThankQ tuh wat satu sampel macam gambar atas ni guna kotak aku tuh...lame giler ok nak balut benda alah ni ok...3 jam lebih...sampai kitorang lemau la tunggu...tapi berbaloi coz hasilnya menarik...lebih kurang mcm yg atas cuma ienya 4 segi dan tak diletak bunga lagi...bende ni 3x balut ok...mula2 balut span, pastu balut kain kaler pink, pastu baru balut kain putih yg luar skali tuh...pastu hias la dengan tali2 n reben2 tuh...mmg agak leceh la nak wat tuh...so, aku yg xde kemahiran ni kena amik masa seminggu satu kotak la kot nak balut...huahuahua...gamba? hurm...nnt da siap sume la baru aku upload...coz nak try mix n match dgn renda dulu cantik ke x...hehe...total sume kos utk hiasan hantaran ni menelan belanja hampir RM300...huhuhu...terbang ag duit aku...makanya semalam adalah shopping terakhir utk bulan ni...raya pun x sempat nak prepare pape duit da abis...haha...next month pula meneruskan misi shoppim brg kawen...huhuhu...

0 comments:

Post a Comment

 

::LuRv3Ly::Pr3ci0u5::m0m3nT::. Design By: SkinCorner