Thursday, August 6, 2009

Th3 pR0p05aL

semalam gi tengok movie dengan YaYanG kat JJ Cheras Selatan...cite the proposal...best giler cite tu...da lame tak tgk wayang...tapi........walaupun cite ini agak menarik, YaYanG ku boleh pula tito tatkala menontonnya...grrrr....aku punya la kukukikik kukukikik gelak, dia bleh layan mimpi...huhuhu...tapi snarnye sbb ie terlampau penat...cian YaYanG ku yg cOmOt itu...dek kerana nak melayankan kerenah aku digagahkan jua pegi menonton walaupun penat...tehehe...pape pun cite tu aku bagi 5 bintang kerana berjaya membuatkan aku memberi tumpuan sehingga habis cite...later nak tengok GI Joe pula...dan juga Setem...mereka kata cite Setem itu agak menarik juga...maka misi kedua aku selepas ini adalah mengajak YaYanG tgk GI Joe dan misi ketiga mengajak YaYanG menonton Setem...heheh...i'll make sure the mission will be accomplished...chaiyok!

0 comments:

Post a Comment

 

::LuRv3Ly::Pr3ci0u5::m0m3nT::. Design By: SkinCorner